Menu
Incompany trainingen
  • Overzicht
  • LinkedIn Training
  • Inzichten uit social media
  • Social media marketing
  • Contentstrategie voor social media
  • Social selling
  • Online social media training
  • Investeren in digitale vaardigheden
Whitepapers
  • Overzicht
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Overige
Tips en Tricks
  • Overzicht
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Overige
Achtergrond
  • Over NSMA
  • Klanten
  • Contact

Twitter Tips en Tricks

Praktische tips en tricks voor het zakelijk inzetten van Twitter. Verzorgd door social media specialisten en professionals uit de praktijk.

  • Home
  • Tips en Tricks
  • Twitter Tips en Tricks
07-03-2018 Tweets eenvoudiger bewaren en delen

Twitter heeft een nieuwe functie geïntroduceerd waarmee gebruikers tweets eenvoudiger kunnen bewaren en delen. Bookmarks maken het mogelijk om eenvoudiger tweets te bewaren en deze later terug te vinden. Dit artikel licht de mogelijkheden om tweets te bewaren met de Twitter Bookmark functie toe.

28-02-2018 Nieuwe regels voor automatisch gebruik meerdere Twitter accounts

Twitter heeft in de afgelopen periode verschillende veiligheidsmaatregelen doorgevoerd om het misbruik van Twitter af te remmen. Een nieuwe stap hierin in het aanscherpen hoe personen tweets automatisch kunnen delen via meerdere Twitter accounts. Dit artikel licht de impact van de nieuwe regels toe.

07-02-2018 Twitter stelt volledig archief van tweets beschikbaar

Twitter heeft in het afgelopen jaar een aantal nieuwe API’s (application programming interface) geïntroduceerd. Hiermee kunnen gebruikers van nieuwe mogelijkheden gebruik maken op Twitter, zoals het aanvragen van een volledig archief met alle tweets van een account.

06-02-2018 Nederlandse organisaties gebruiken social media om te zenden

Het Nederlandse bedrijfsleven zet social media met name in om hun eigen naamsbekendheid te vergroten en om doelgroepen te informeren. De meeste organisaties gebruiken deze kanalen daarentegen in veel mindere mate om klantenservice te verlenen of om inzichten in de leefwereld van klanten op te doen.

31-01-2018 Afbeeldingen op Twitter automatisch bijgesneden

Twitter heeft de wijze waarop afbeeldingen worden bijgesneden (auto-cropping) aangepast. Hierdoor worden afbeeldingen op een betere manier weergegeven op Twitter. Dit artikel licht de mogelijkheden van de aangepaste auto-crop-functie voor afbeeldingen op Twitter verder toe.

26-01-2018 8 op de 10 Nederlandse organisaties vindt social media belangrijk

Het Nederlands bedrijfsleven onderstreept het belang van social media in hun externe communicatie. Zo’n 84% van de Nederlandse organisaties vindt dat social media belangrijk zijn, blijkt uit de eerste editie van het Nederlandse Social Media Onderzoek.

09-01-2018 Laat je inspireren tijdens Savage Marketing 2018 [Korting]

Voor de derde keer wordt in de zomer van 2018 de Savage Marketing conferentie georganiseerd in de Meervaart in Amsterdam. Als mediapartner van Savage Marketing 2018 mag de Nederlandse Social Media Academie een unieke korting aanbieden.

31-12-2017 NSMA Social Media Jaaroverzicht 2017

In het afgelopen jaar heeft de Nederlandse Social Media Academie wekelijks handige tips & tricks gedeeld voor Facebook, Twitter en LinkedIn. In dit NSMA Social Media Jaaroverzicht staan de beste tips van 2017 op een rij.

27-12-2017 Twitter vergroot transparantie in verzoeken van overheden

Sinds 2012 geeft Twitter een ‘Transparency Report‘ uit waarmee inzage en openheid van zaken geeft in verzoeken vanuit overheden in de wereld. Twitter vergroot de transparantie van deze verzoeken door inzicht te geven in de tweets en accounts die het betreft. Dit artikel licht de wijzigingen toe.

21-12-2017 Nieuwe regels voor misbruik en hatelijk gedrag op Twitter

Twitter voert nieuwe regels door voor gebruikers die hatelijk gedrag vertonen of zich onfatsoenlijk gedragen. De introductie van de nieuwe regels sluiten aan bij eerdere aanscherping van veiligheidsmaatregelen op Twitter. Dit artikel licht de nieuwe regels voor misbruik en hatelijk gedrag op Twitter

  • Nieuwer
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 76
  • Ouder
  • Nieuwsbrief

    Wil je op de hoogte blijven van de laatste social media ontwikkelingen? Abonneer je hieronder op de maandelijkse social media nieuwsbrief van NSMA.

Incompany trainingen
  • Overzicht
  • LinkedIn Training
  • Inzichten uit social media
  • Social media marketing
  • Contentstrategie voor social media
  • Social selling
  • Online social media training
  • Investeren in digitale vaardigheden
Whitepapers
  • Overzicht
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Overige
Tips en Tricks
  • Overzicht
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Overige
Achtergrond
  • Over NSMA
  • Klanten
  • Contact
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • misc
  • Abonneer op onze nieuwsbrief

  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookie statement
  • Disclaimer
  • Copyright